נורית מור-יוסף - בוגרת לימודי עיצוב פנים במכללת אולטימה

נורית מור-יוסף

נורית מור-יוסף : עיצוב פנים והום סטיילינג

שמי נורית מור-יוסף, בעלת סטודיו Nugi לתכנון ועיצוב פנים.

אני אוהבת עיצוב, ויודעת להפוך כל חלל למקום מעוצב והומוגני שנעים לשהות בו.

תמיד ידעתי שעולם העיצוב על גווניו השונים הוא הייעוד שלי. כבר מגיל צעיר יחסית אהבתי לתכנן ולבנות בתי בובות, לשרטט ולהתאים טקסטילים וצבעים.

אחרי הצבא והטיול הגדול למדתי עיצוב תקשורת חזותית, ובסיום הלימודים הפקתי וביימתי סרט תיעודי שהוקרן בסינמטק תל אביב. במקביל עבדתי בחברה מסחרית גדולה בתחום הפרסום. לימים החלטתי לפנות לעולם עיצוב הפנים, ולהפוך את הדו-ממד לתלת-ממד. פניתי ללימודי עיצוב פנים באולטימה, ועם סיום הלימודים פניתי לדרך עצמאית.  

אני מאמינה שהתכנון האדריכלי והלבשת הבית שזורים זה בזה ויחד מעניקים את החיות, החום והייחודיות לבית. האהבה שלי לאסתטיקה ופונקציונליות היא זו שמביאה אותי להפוך חלומות למציאות. השלב האהוב עליי בעבודה הוא שלב התכנון והחשיבה היצירתית: זהו השלב שבו אני לומדת להכיר את המשפחה, הצרכים והחלומות. כל החלומות נרקמים לתוך תוכניות עבודה, תוך כדי רצף של החלטות גדולות וקטנות. יחד הם מתמזגים ויוצרים חללים מלאי קסם, שתואמים לבעלי הבית, ובסופו של תהליך משתלבים למכלול שיהיה הבית המיוחד שלהם.
אני מאמינה שבית אמיתי, עם אנשים אמיתיים, חייב להשאיר סגנון וחותם אישי.

חוויות טובות מלימודי באולטימה

הייתי בין תלמידי המחזורים הראשונים באולטימה. הלימודים היו מרתקים ומפלט מהנה בהחלט מחיי היום-יום. משיעור לשיעור נהניתי יותר מהאתגרים והמשימות שהציבו לפנינו, וגיליתי עולם ומלואו, מרצים נפלאים וקולגות מקסימות.

שתפו
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook