רוני כהן פיוטרו

אדריכלית מרצה לתכנון ועיצוב פנים.

רוני כהן פיוטרו היא בעלים ומייסדת של משרד האדריכלות מראקי (Meraki Architecture).
מעבר לאדריכלות קיימת יצירתיות הבנויה מערכים, משמעות ומהות. יצירתיות זו פירושה לעשות משהו עם נשמה, יצירתיות ואהבה, כשאתם מכניסים מעצמכם אל מה שאתם עושים.

תפיסתי האדריכלית היא שיש לתכנן מתוך אמונה שכל פרויקט הוא מסע אל תוך עולמות תוכן רבים ומגוונים. אדריכלות היא יצירה שמלווה בחקר מעמיק המתבסס על ערכים, וכל חלל הוא מסגור של חוויה. אדריכלות היא מכלול של עולמות שלומדים לחיות בשלום האחד עם השני.

עבורי, עולם האדריכלות ועיצוב הפנים הוא תהליך שמתחיל בחקר מעמיק של הערכים המתאימים, וממשיך בביטוי של משמעותם המעשית לחללים היוצרים חוויה שמדויקת למהות.

מאמינה בלעשות כל דבר עם נשמה, יצירתיות ואהבה ולהכניס לתוכו משהו מעצמי.
כל פרויקט הוא מסע מרתק, שמלווה בהתרגשות שמזמנים לנו האתגרים והמגבלות בחושים שיוצרים חוויה, ובחופש להעז בתוך גבולות.

אל המסע הזה אני יוצאת כל פעם מחדש עם סטודנטים ועם לקוחות כאחד. כצידה לדרך, אני לוקחת איתי למסע שאלות שמלוות כל פרויקט, כמו איך מזהים את הערכים בכל פרויקט? איך מתרגמים את אותם ערכים לקונספט נכון? וכיצד הם באים לידי ביטוי בתוך התיכנון והעיצוב?

הקסם קורה כשהחלום הופך לסקיצה ראשונית, ומשם צוללים יחד למסע של חיפוש אחר עוד ועוד זוויות הסתכלות. הרעיונות זורמים, ולפעמים הפתרונות מגיעים דווקא מהמקומות הכי פחות הגיוניים. מסקיצה לסקיצה העמימות מתבהרת, הקונספט מתגבש והפרטים מתחדדים: ובסופו של דבר מתגבשת ההבנה שאדריכלות ועיצוב פנים בנויים מערכים, משמעות ומהות.

שתפו
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook