אודות מרכז הבנייה

מרכז הבנייה הישראלי

צומת העסקים של עולם הבנייה, העיצוב, הנדל"ן והתשתיות בישראל, מאז 1969.

רקע
מרכז הבנייה הישראלי החל פעילותו בשנת 1969 כחברה ממשלתית העוסקת בהפצת ידע ומידע לענף הבנייה בישראל, בכפוף למשרד הבינוי והשיכון.
מאז הקמתו ולמשך שלושה עשורים, שימש מרכז הבנייה ככתובת ומוקד עלייה לרגל לציבור הרחב בכל שאלה הקשורה לדיור, בנייה או שיפוצים וזכה למוניטין רב אף בקרב אנשי המקצוע הבכירים בענף, על כל שלוחותיו.
בשנות פעילותו כחברה ממשלתית, יזם וקידם מרכז הבנייה תערוכות בנייה ועיצוב, ירידי דיור, ימי עיון לקהל המקצועי וליזמי נדל"ן וכן הציע קורסים, הדרכות ותכניות ליווי לכל משפחה הבונה או משפצת את ביתה.
מחברה ממשלתית, לגוף עסקי מוביל בתחומו.
לאחר 30 שנות פעילות ענפה, החליטה הממשלה על הפרטת מרכז הבנייה הישראלי והעברתו לבעלות פרטית. לאחר בחינת החלופות, אושרה הפרטתו לידי בעליו כיום, מכללת בילדינג, שמיזגה פעילותה במתן הכשרות וקורסים בתחום הבנייה עם פעילות מרכז הבנייה הישראלי וכיום פועלת באופן נרחב כמכללת מרכז הבנייה הישראלי.
מאז הפרטתו, פעל מרכז הבנייה הישראלי בקמפוס בקיבוץ געש עד אמצע שנת 2014 והציע שירותיו לאלפי משפחות בכל שנה כמרכז ייעוץ לבונים ומשפצים, עד למעבר למשכנו בנתניה.

כיום
מרכז הבנייה ממוקם באצטדיון נתניה, על פני 2,400 מ"ר של חדשנות וידע וכולל את "הבית השקוף" – מרכז לימוד והדרכה לאדריכלים, מעצבים וללקוחותיהם הבונים והמשפצים, הכולל תצוגה מרהיבה של הטכנולוגיות העדכניות והחדשניות ביותר בענף הבנייה, השלובות זו בזו ומאפשרות לבונים ומשפצים ובעלי המקצוע סביבם להתרשם, להבין וללמוד.
מלבד הבית השקוף, מרכז הבנייה הישראלי החדש כולל אזורי תצוגה ייחודיים ומציע שירותי ייעוץ מקצועיים לציבור הבונים על ידי צוות מומחים הכולל מהנדסים, אדריכלים ואנשי מקצוע העומדים לטובת הלקוחות.
במרכז החדש ממוקם קמפוס מכללת מרכז הבנייה הישראלי הכולל כיתות לימוד בהן נערכים כל הקורסים של מכללת מרכז הבניה הישראלי לקהל הפרטי והמקצועי וכן קמפוס של אולטימה, בית הספר הוותיק לעיצוב של מרכז הבניה הישראלי.

פעילויות מרכז הבנייה הישראלי
הארנה העסקית של עולם הבנייה על כל שלוחותיו.
מרכז הבנייה הישראלי מהווה זה שנים צומת עסקים מרכזי בישראל בכל הקשור לעולם הבנייה, לרבות בתחומי הנדל"ן, התשתיות והעיצוב.

מוזיאון הבית השקוף – תצוגה מרהיבה של הטכנולוגיות העדכניות והחדשניות ביותר בענף הבנייה, השלובות זו בזו ומאפשרות לבונים ומשפצים ובעלי המקצוע סביבם להתרשם, להבין וללמוד.
מוזיאון הבית השקוף מייצר למבקר חוויה רב חושית בקנה מידה של "אחד לאחד", ממש כמו במציאות וממחיש למבקרים, המשפצים בית פרטי או דירה, כיצד נבנה בית, באילו חומרים וטכנולוגיות משתמשים, מהי הטכנולוגיה העדיפה עבורם וכיצד ליישם אותה בדרך האופטימלית, מה נמצא מאחורי שכבות הטיח או הגבס ואיך המערכות בבית עובדות. כל פינה וכל זווית ב"בית השקוף" מתארת תהליך, חומר או טכנולוגיה.

מכללת מרכז הבניה הישראלי –המכללה המובילה בישראל בתחום לימודי הבנייה, העיצוב והנדל"ן, מאז 1993. המכללה משמשת כמוסד לימודי ההכשרה, ההעשרה וההשלמה הגדול בישראל ומכשירה בכל שנה כ 5,000 בוגרים במסלולי לימוד שונים. למכללת מרכז הבניה הישראלי, הקליקו

בית הספר לעיצוב אולטימה – בית הספר המוביל בתחומו מזה עשור, המקיים לימודי עיצוב פנים בסביבה ייחודית ברמת לימודים גבוהה ומסמיך מידי שנה כ 500 מעצבי פנים. הבוגרים נהנים מיתרון יחסי הודות לנגישות העסקית לפונקציות המובילות בענף.

עיר הנדל"ן של ישראל – אירוע השיא של ענף הבנייה והנדל"ן. מפגש הפסגה השנתי של קהילת העסקים- אירוע המפגיש כאלף מבכירי הענף המובאים לזירה עסקית שמטרתה יצירת היכרויות ועסקים .Nadlan city NY – ועידה מקצועית, המפגישה את צמרת אנשי הנדל”ן הישראלי עם מקביליהם מאמריקה לטובת העשרה מקצועית, החלפת ידע עדכני על פרויקטים, תהליכים ומגמות בשוק הנדל”ן האמריקאי, הישראלי והגלובלי. הועידה משמשת כפלטפורמה ליצירה וטיפוח של קהילת הנדל”ן ישראל – אמריקה תוך קידום חיבורים אישיים ועסקיים בין המשתתפים. לאתר עיר הנדל"ן ניו-יורק הקליקו

הועידה הלאומית להתחדשות עירונית – המפגש השנתי של השחקנים המובילים את ההתחדשות העירונית בישראל הכולל 48  שעות שופעות דיונים מקצועיים, הרצאות, פאנלים, דיאלוגים וקשרים עסקיים. הועידה מפגישה את צמרת מקבלי ההחלטות וקובעי המדיניות, המובילים את תנופת ההתחדשות העירונית מתוך מגמה לייצר דיאלוג מקצועי ועמוק בין כל הגורמים האחראיים על הוצאת הפרויקטים לדרך. לאתר ועידת התחדשות עירונית – הקליקו

ועידת אילת לאדריכלות ועיצוב – האירוע השנתי הגדול לקהל האדריכלים והמעצבים באילת – 3 ימים של הרצאות תוכן מעשירות וסדנאות התנסות חווייתיות בהשתתפות אדריכלים ומעצבי פנים מהשורה הראשונה בישראל.
האירוע משמש כהזדמנות להיות שותפים לשיח, להביע דעה ולהוביל רעיונות במספר פלטפורמות במגוון מושבים ובסשנים של שולחנות עגולים.
לאתר הועידה – הקליקו

הוועידה הארצית לבנייה פרטית והתיישבות – זירת העסקים לבתים צמודי קרקע והרחבות, אירוע הפסגה השנתי של ענף הבנייה הפרטית בישראל.
ועידה המשמשת כזירת עסקים, שלושה ימים של יצירת  קשרים, מפגשי נטוורקינג, אירועי העשרה מקצועית, לצד אירועי חוויה, מתוך חזון של יצירת שפע וחיזוק המיתוג האישי של כל העוסקים בתחום זה בענף הבנייה והנדל"ן בישראל. בזירת העסקים לבנייה פרטית משתתפים קובעי המדיניות ומקבלי ההחלטות בסקטור הציבורי והמוניציפלי, מנהלי הרחבות בקיבוצים וישובים ורכזי צמיחה דמוגרפית, לצד אדריכלי וילות, מפקחי בנייה של צמודי קרקע, מהנדסים, קבלנים, תעשיות בנייה ועיצוב ומשווקי מגרשים.
לאתר הועידה הקליקו

עיר הבנייה – בילדינג – הוועידה השנתית לבתי מסחר לחומרי בניין וקבלני שיפוצים, משמשת כפלטפורמה והזדמנות ייחודית לחברות, יבואנים, ארגונים תעשייתיים – טכנולוגים ונותני שרותים, לעדכן את המשתתפים ברזי המהפכה העוברת על ענף הבנייה ושלוחותיו. ועידת בילדינג כוללת שלושה ימים ממוקדי תוכן מקצועי והרצאות מעשירות בהובלת חברי הנשיאות של האירוע וצמרת ענף הבנייה.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר

צפו בפעילות שלנו

עיר הנדל"ן

בנה ביתך

הבית השקוף

מכללת מרכז הבנייה

קהילת המפקחים