שיתוף
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

המדריך לפיתוח קריירה בעיצוב פנים

כשאת רואה חלל ריק הדבר הראשון שעולה בראשך הוא איך ניתן להפוך אותו לחדר חלומי? כל מי שמבקר בביתך אומר לך שיש לך את הבית הכי יפה שראה? יש לך זווית ייחודית שתמיד מובילה נראות אחרת בכל חדר בבית או במשרד? אם ענית לאחת או יותר מהשאלות הנ"ל כן – כנראה שחשבת יותר מפעם על קריירה בעיצוב פנים.

מאיפה מתחילים? איפה לומדים? כיצד משיגים לקוחות ומה בכלל התכונות שצריכות להיות לך בכדי להצליח מלבד רצון עז וחוש אסתטי מדהים? בדיוק בשביל זה מעצבי הפנים והמרצים המומחים שלנו באולטימה – בית הספר ללימודי עיצוב פנים הכינו עבורך את המדריך השלם לפיתוח קריירה בעיצוב פנים, צעד אחר צעד.

במדריך תוכלי למצוא את כל מה שנדרש כדי להפוך לשם מוכר בקרב מעצבי הפנים המובילים בישראל – בדיוק כמו הבוגרים שלנו. וכמו בתכנון ועיצוב בית, גם לקריירה שלך יש כמה שלבים לעבור בדרך בכדי להפוך ללא פחות ממושלמת…

שנתחיל עם השלב הראשון?

1. למצוא את מקור ההשראה שלך

השראה, כמו אהבה, באה בכל מיני צורות, צבעים וגדלים. בלימודי עיצוב פנים מקורות ההשראה מקבילים ליסודות עליהם מניחים את הבית. הכל מתחיל משם, וככל שהיסודות האלו יהיו רבים וחזקים יותר- ככה הקריירה שלך תהיה בטוחה ויציבה יותר. בלימודי עיצוב פנים חשוב להיחשף לכמה שיותר מקורות השראה: עיצובים חדשניים, מעצבים פורצי דרך, סגנונות עיצוביים והתאמת עיצוב לאישיות. באולטימה – בית הספר לעיצוב פנים המוביל בישראל תוכלו ללמוד מהמעצבים המובילים בארץ ובעולם, תהנו מהרצאות העשרה ייחודיות ובלעדיות.

2. לתכנן

רעיונות טובים הינם חסרי ערך ללא פעולות מתאימות להוצאתם לפועל. לימודי עיצוב פנים מאפשרים לך להבין את הקשר בין הרעיון לחלל אותו נדרש לעצב. במסגרת הלימודים, חשוב מאוד לחדד ולתרגל חשיבה מושגית, קונספטואלית, בכל הנוגע לעיצוב ולתכנון, ולהבין את הקשר בין קונספט למוצר או חלל תלת-ממדי כמו מבנה, חדר, אולם או חלל ציבורי אחר. באולטימה – בית הספר לעיצוב פנים נלמד עיצוב ותכנון חלל מגורים פרטי וחללים מסחריים מורכבים אופן מיטבי ומציאותי ביותר, תוך שילוב היבטים טכניים של שיפוץ ובנייה – זיהוי והתאמת מוצרים ללקוחות, תכנון לוח השראה, לרבות מערכות שונות ובחירת חומרים.

3. לא לפחד מהחלק הטכני

תכנון ועיצוב בית לא מסתכם רק בבחירת ספה מהממת או קונספט לחדר שינה חלומי. בכדי לדעת כיצד לעצב בית או כל חלל אחר צריך לדעת "להפשיל שרוולים" ולהכיר את כל העבודות הנדרשות בראייה רחבה של עולם הבנייה בכללותו. במסגרת הלימודים נלמד כיצד לתכנן ולשרטט, ניישם תוכניות בנייה, הריסה, תוכניות חשמל, תאורה, מיזוג, אינסטלציה ועוד – כל זאת לצד לימודים דידקטיים בתחום הנדסת אנוש, תקנים וסימנים מוסכמים. הלימודים באולטימה- בית הספר לעיצוב פנים מאפשרים לכם לשלב אקדמיה ופרקטיקה בצורה יוצאת דופן באמצעות מיצג הבית השקוף – מייצג ייחודי מסוגו בעולם שהינו אתר בנייה בגודל 1:1 המאפשר לכם לסקור ולחוות בצורה ויזואלית ופרקטית את הנלמד באתר בנייה בגודל אמיתי, להבנה מושלמת ומוחשית של תהליכי הבנייה והשיפוץ.

4. לרכוש ידע מחשובי

את העפרונות, המחקים, המחוגות והסרגלים החליפו מזמן תוכנות מחשב מתקדמות וחכמות במיוחד, אשר מאפשרות לתכנן את עיצוב הבית בצורה המדויקת והשקופה ביותר. במסגרת הלימודים באולטימה – בית הספר לעיצוב פנים, התלמידים לומדים שרטוט ידני קלאסי ושרטוט ממוחשב – תוכנות האוטוקאד והסקצ’אפ  –במטרה לספק את הכלים השימושיים והחדשים ביותר לקריירה שלך.

5. לבנות קשרים עסקיים

אז סיימת בהצלחה את לימודי עיצוב הפנים, ומה עכשיו? אחד הדברים החשובים ביותר בדרך לפיתוח קריירה מוצלחת בעיצוב פנים הוא הקשרים הבינאישיים והעסקיים שמפתחים לאורך הדרך עם קולגות ובעלי מקצוע שונים. באולטימה – בית הספר ללימודי עיצוב פנים, בניית רשת הקשרים העסקית מתחילה החל מהשיעור הראשון, על ידי היכרות עם המרצים בסגל – מעצבי פנים, המנהלים משרדים פעילים ומצליחים בתחומם, ועוסקים הלכה למעשה בפרויקטים מובילים של תכנון ועיצוב בארץ. בנוסף, אפשרות לפעילות עסקית ענפה של מרכז הבנייה הישראלי הכוללת השתלבות מקצועית בקהילת עסקים רחבה בעיצוב, בבנייה ובנדל"ן. פעילות זו כוללת מפגשי נטוורקינג, ועידות, כנסים וכן איתור מוקדי שיתופי פעולה עם תעשיות, יזמים, קבלנים, מפקחי בנייה, ספקי חומרים ועוד. ולבסוף, קהילת הבוגרים של אולטימה בית ספר לעיצוב פנים, מספקת מקום חם ובטוח ליצירת שיתופי פעולה.

השאירו פרטים לפרטים נוספים והרשמה לאולטימה

כתבות נוספות

טכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) מעצבת מחדש את עולם האדריכלות והעיצוב
מאת:
איך מציאות מדומה ומציאות רבודה משנות את עולם עיצוב הפנים?
מאת:
מה ההבדל בין אדריכל למעצב פנים?
מאת:
טרנדים בעיצוב פנים
מאת: