מעצב מוצר, מעצב פנים, פילוסוף, פרובוקטור וליצן הם חלק קטן מהתיאורים שנלווים לפרופיל המקצועי של Fabio Novembre שמשרדו המרכזי ממוקם במילאנו.
Fabio Novembre מעצב קולקציות ריהוט למותגים מובילים לצד שפע עבודות תכנון למסחר, מסעדות, בתי מלון, דירות ובתים.
לאורך השנים נשאר Novembre נאמן לעיקרון של עיצוב אל זמני (לא על זמני), כזה שאינו משתייך
לתקופה כזו או אחרת.
את התפיסה העיצובית שלו הוא מגדיר כתהליך "ניפוח" כשהוא מעצב חלל הוא מדמה את התהליך לתהליך ניפוח בלון.
Fabio Novembre פיתח תזה שלפיה צירוף המקרים האטימולוגי אינו מקרי. לתפישתו, שתי המשמעויות בשפה האנגלית של המילה present-הווה ו present -מתנה, הם תנאי ראשוני לכל מחקר פרויקט.
בעבודות האדריכלות שלו, עיצוב הפנים ועיצוב המוצר מתרגם פביו נובמברה הגיגים פילוסופים לנרטיבים
עיצוביים כמו למשל: "ראה את הרגעים בהווה לא כרגעי חיים חולפים, אלא כחוויות אינטנסיביות שעלינו לתפוש ושנשארות טבועות בתודעה".
סתיו 2021 ,שהיה משופע מתערוכות עיצוב בינלאומיות שבוטלו או נדחו ב-2020 ,שימש את Novembre ועבודותיו החדשות כפלטפורמה מושיעה. Novembre מייצג את האמן או המעצב שנפשו זקוקה לדיאלוג הרציף עם הקהל שלו, הדיאלוג אשר מפרה את יצירתו ומשמש מעיין נובע למגוון העצום של חללים מעוצבים וריהוט מפתיע.
דוגמה לכך היא סדרת ריהוט בהדפסת תלת מימד אשר גנבה את ההצגה, כצפוי, בסלון דל מובילה ספטמבר 2021 .
Fabio Novembre הוא וירטואוז בעיצוב חנויות קונספט.
ההתמודדות עם ה Ecomerce בכלל לא נוגעת לו והוא ממשיך לעצב עבור המותגים המובילים בעולם אשר ימשיכו כנראה להחזיק ולפתוח חנויות דגל גם אם הם יהפכו לאנדרטאות בלבד.
כי חנות שעיצב Fabio Novembre היא פריט לאספנים ולא בהכרח אומנות שימושית.